ONZE
VISIE

|
De
slagerij van tegenwoordig is door de jaren heen sterk veranderd.
Wij zijn niet meer uitsluitend de ambachtelijke vakman, maar we
zijn geëvolueerd naar een algemeen manager.
Boekhouding, administratie, personeelsbeleid, verkoopsbeleid,
marketing en communicatie behoren meer en meer tot de dagelijkse
taken van mezelf en mijn Keurslagercollega's.
De vereniging verleent daarom steun op allerlei vlakken, waaronder
ook marketing en communicatie. Spaaracties, sfeerposters, het
consumentenmagazine Goedgekeurd, om maar enkele voorbeelden te
noemen. Kwaliteitsproducten maken alleen is niet voldoende, ze
moeten ook aan de man gebracht worden! Door middel van de Keurslagervereniging
krijgen we de nodige ondersteuning om onze producten op een kwalitatieve
manier aan te bieden.
Daar maken verpakking en presentatie ook deel van uit. Daarnaast
krijgen we ook regelmatig de kans om een opleiding te volgen of
een interessante voordracht bij te wonen. Bijleren om jezelf te
kunnen verbeteren is tenslotte heel erg belangrijk!
|